Przy zarządzaniu projektami grupowymi oprócz doboru odpowiedniej grupy współpracowników najważniejszą role odgrywa czas i sposób komunikacji współpracowników. Płynny i szybki przepływ informacji daje nam możliwość szybkiego naprawiania odkrytych błędów lub udoskonalania gotowych już projektów. Dzięki łatwej i powszechnej dostępności zawsze aktualnych danych największy potencjał mają narzędzia Web 2.0.

Jak założyć konto na gmailu?

W tej chwili każdy może zarejestrować się za darmo na Gmailu i korzystać z dowolnej jego dostępnej funkcji.
Aby założyć konto na Gmailu musisz skorzystać z tej strony.
Tam w prawym górnym rogu należy wcisnąć: UTWÓRZ KONTO
Pojawi się okno tworzenia konta Gmail. Po wypełnieniu znajdującej się tam tabeli i
klikając opcję 'Akceptuję' na dole okna, przyjmujesz wyżej opisane Warunki korzystania z Serwisów spółki Google i tym samym tworzysz własne konto.

Gdy udało Ci się już pomyślnie założyć konto Gmail, pozostaje Ci tylko zalogować sie i korzystać z jego usług.
Aby zalogować się na konto Gmail, wejdź na http://mail.google.com/.